Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Ciutadans demana la compareixença del Secretari d'Estat d'Energia per donar informació privilegiada a Borrell
El Partit Popular qualifica de greu la situació del ministre d’Exteriors, Josep Borrell, sancionat a pagar 30 mil euros per emprar informació privilegiada en la venda d’accions d’Abengoa, just un dia abans que la companyia es desplomàs a la borsa per un imminent concurs de creditors.
Pablo Casado reclama explicacions al president Pedro Sánchez. El Govern central tanca files entorn del ministre. La Delegada del Govern a Catalunya ha defensat avui la gestió de Borrell.
Des de Ciutadans, Albert Rivera, ha demanat la compareixença del Secretari d’Estat d’Energia, que, segons publica avui el digital okdiario podria haver informat a Borrrell de l’imminent concurs de creditors d’Abengoa al 2015, quan era Conseller Delegat de la companyia.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat