L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El Govern de la Generalitat acusa l'estat espanyol de "liderar la repressió digital a Europa"
El govern en funcions de Pedro Sánchez ha aconseguit avui dimecres la convalidació parlamentària del seu decret digital que permet actuar sobre les pàgines web de la Generalitat de Catalunya i de forces independentistes. El decret, que va ser aprovat dia primer de novembre, ha rebut els vots favorables del PP i Ciutadans mentre que Unides Podem s’ha abstingut. Els nacionalistes i Vox hi han votat en contra.
La ministra d’Economia i Empresa, Nadia Calviño, ha demanat, en la seva compareixença prèvia al debat, el suport a aquest reial decret llei sobre seguretat digital en una intervenció en la qual en cap moment s’ha referit al fet que es tracta d’un text que permet actuar en webs de l’independentisme i la Generalitat.
Per la seva banda, el conseller de Polítiques Digitals i Administracions Públiques, Jordi Puigneró, ha titllat d'”estat d’excepció digital” la convalidació del reial decret llei sobre administració digital i ha acusat el president en funcions, Pedro Sánchez, de complicar la seva investidura.
Puigneró ha assegurat en unes declaracions als mitjans, enfront del Congrés dels Diputats, que “Espanya s’ha posat a liderar la repressió digital a Europa”, ja que, segons la seva opinió, amb aquest reial decret llei “es posa al nivell d’estats com Turquia, la Xina o Iran”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues