Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Amb aquest acord, ja hi ha quatre batlies a la Part Forana on PP i Vox governaran plegats
Pedro Bestard i Jaume Llompart, candidats electes de Vox i PP, a l'ajuntament de Marratxí.
347PP i Vox aconsegueixen un acord de govern municipal a Marratxí on el popular Jaume Llompart serà el nou batle. Per part seva, el número 1 de Vox de Marratxí i candidat a presidir el Consell de Mallorca, Pedro Bestard, serà el primer tinent de batle. El PP ha informat a un comunicat que “el pacte respon al missatge clar enviat pels marratxiners el passat 28 de maig”, no ha de reeditar-se el pacte de govern d’esquerres. Amb aquest pacte ja hi ha quatre batlies on PP i Vox s’han posat d’acord per governar a la Part Forana.
El PP assegura que els dos partits treballaran com “un únic equip més enllà dels seus colors polítics, potenciant el que els uneix i deixant a un costat el que pugui ser motiu de discòrdia”. Dins aquest document signat per tots dos partits s’afirma que el nou govern treballarà “per a tots els ciutadans” de Marratxí, que és un municipi que “necessita solucions immediates”. PP i Vox sumen 12 dels 21 regidors del consistori. “Les parts es comprometen a promoure l’estabilitat política i l’eficiència en la gestió de l’Ajuntament de Marratxí. A través de la cooperació i el consens per garantir la governabilitat i el desenvolupament del municipi en benefici dels tots els ciutadans”, recull el document.
Els quatre regidors de Vox assumiran les àrees de Seguretat Ciutadana i Serveis Funeraris; Medi Ambient i Agricultura; Joventut; Formació i Treball; Participació Ciutadana i Defensora de la Ciutadania; i Transparència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los