Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Es baluard de Sant Pere va comptar amb la presència d'unes 300 persones que varen crear un ambient festiu
Joan Prats Bonet, el primer batle de Vila en la Transició, i els propietaris de la llibreria Verdera del barri de la Marina, són els guardonats amb les Medalles d’Or Ciutat d’Eivissa, que enguany han arribat a la seva 20a edició. L’Ajuntament ha volgut reconèixer així les seves trajectòries professionals en benefici de la societat pitiüsa.
L’historiador, arquitecte i polític Joan Prats Bonet, nascut l’any 1942, va ser el primer alcalde de la democràcia de la ciutat d’Eivissa. Destaca per la seva tasca d’investigació i difusió del llegat històric de l’illa.
En el cas de la llibreria i papereria Can Verdera, segons el jurat ha estat una peça clau en la vida quotidiana del carrer de Montgrí i de tot el barri de la Marina, des de l’any de la seva fundació, al 1871. Allà encarregaven i custodiaven pels vesins de l’illa moltes de les mercaderies arribades al port des de Barcelona.
La música de corda i uns aperitius varen completar l’acte oficial del dia de Santa Maria, que va aplegar unes 300 persones.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull