Aquest divendres votaran si desconvoquen la vaga indefinida prevista a partir de dissabte
Els treballadors del control de passaports de l’aeroport de Palma votaran aquest divendres si desconvoquen la vaga indefinida prevista a partir d’aquest dissabte. Aquest dijous, sindicats, representants del comitè d’empresa i d’Acciona, s’han reunit amb la mediació de la Conselleria de Treball.
Després de més de quatre hores de negociacions, han aconseguit arribar a un preacord. Aquest inclou una pujada salarial de fins als 13.500 euros en dos anys. Una oferta que, diuen, consideren molt justa. Per això, aquest divendre els 80 treballadors del control de passaports de la terminal A estan cridats a votar.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes