Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Sindicats i patronals del sector aeri estan reunits al Servei de Mediació i Arbitratge per tractar de trobar una solució
Foto: EUROPA PRESS
26Sindicats i patronals del sector aeri estan reunits al Servei de Mediació i Arbitratge per tractar de trobar una solució que eviti la vaga als aeroports espanyols convocada el 20 d’abril.
UGT i USO han posat preavís de vaga en protesta per la ruptura de negociacions del conveni sectorial del personal de terra. Acusen la part empresarial d’introduir una clàusula que perjudica els treballadors de les subcontractes.
La vaga està convocada a tot Espanya i estan cridats a seguir-la uns 60.000 treballadors, 10.000 d’aquests a les Balears. Una aturada que afectaria el trànsit aeri en plena Setmana Santa.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta