Sindicats i patronals del sector aeri estan reunits al Servei de Mediació i Arbitratge per tractar de trobar una solució que eviti la vaga als aeroports espanyols convocada el 20 d’abril.
UGT i USO han posat preavís de vaga en protesta per la ruptura de negociacions del conveni sectorial del personal de terra. Acusen la part empresarial d’introduir una clàusula que perjudica els treballadors de les subcontractes.
La vaga està convocada a tot Espanya i estan cridats a seguir-la uns 60.000 treballadors, 10.000 d’aquests a les Balears. Una aturada que afectaria el trànsit aeri en plena Setmana Santa.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa