Els vesins hi han pogut accedir per torns i acompanyats de la Guàrdia Civil a buscar els efectes personals imprescindibles
L’esllavissada ha estat poc després de les 5 de la matinada. Una roca de grans dimensions ha caigut a pes damunt d’una casa i ha esfondrat el sostre fins a arribar a la planta baixa, on dormien els propietaris. Quan han arribat els equips d’emergència han salvat la dona, que ha estat traslladada a l’hospital. Els sanitaris han certificat la mort de l’home, però l’aixecament del cos no s’ha pogut fer per mor de l’elevat risc de nous despreniments.
Per a l’operació ha estat necessària una grua de gran tonatge. També s’han fet batudes a la zona alta del penyal, però la densitat de la vegetació impedeix garantir que no hi ha més roques en risc de caure. Concretament, s’han desallotjat 8 habitatges. Els vesins hi han pogut accedir per torns i acompanyats de la Guàrdia Civil a buscar els efectes personals imprescindibles, com roba, documentació o medicaments. L’Ajuntament ha posat a la seva disposició recursos d’allotjament fins que no sigui segur tornar a ca seva.
nurse school miami https://otvetnow.ru medicare supplemental insurance indiana
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran