Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Encara que no hi hagi ni concerts ni foguerons, l'ajuntament vol que els ciutadans gaudeixin del seu patró
Palma ha encetat les Festes de Sant Sebastià amb el pregó des de la balconada de Cort i un grapat d’activitats per als més petits, fins al proper dia 30 de gener. Encara que no hi hagi ni concerts ni foguerons, l’ajuntament vol que els ciutadans gaudeixin del seu patró.
Diferents espais de la ciutat per gaudir, sobretot els més petits. A la plaça Major: gimcana, perquè coneguin els drets de la infància mentre juguen.
I a Cort, han pintat un pebre per entregar al Drac de na Còca.
La música no hi ha faltat. Batucada a càrrec de “Nam Sobrats” de l’Escola Municipal i també els xeremiers amb els gegants i capgrossos de la Sala.
Enguany, el pregó ha estat en forma de glosa, com antigament s’explicaven les històries. Els Glosadors de Mallorca han recordat l’olivera que hi ha a la plaça, un mirall, diuen de la llengua i la cultura. Moment en què el públic, centenars de persones, han arrencat a aplaudir. I així s’ha donat el sus a les festes de Sant Sebastià, un any més amb pandèmia.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors