Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El Premi Nacional de Música ultima projectes a Mallorca com l'estrena dijous de la seva darrera obra 'Obertura per a un bon dia'
L’estiu passat, el mallorquí Antoni Parera Fons va composar la peça “Obertura per a un bon dia”. Aquest dijous, l’estrenarà a les Illes de la mà de l’Orquestra Simfònica de les Balears.
La cita serà a l’Auditòrium de Palma, durant el desè concert de la Simfònica d’aquesta temporada, que es repetirà divendres a Manacor. D’aquí a un any, el Premi Nacional de Música té previst reestrenar a Ciutat la cantata “El Rei en Jaume”, que ja es va poder sentir al teatre Principal de Palma fa 10 anys.
Amb més de 250 títols registrats, Parera Fons confessa la seva predilecció per les òperes. Després de María Moliner, n’està ultimant una sobre la compositora i professora francesa Nadia Boulanger, que s’estrenarà el proper any. I encara més: en pocs dies se li encarregarà una òpera sobre l’Arxiduc Lluís Salvador, basada en un llibret de Carme Riera.
El reconegut pianista Joaquín Achúcarro protagonitzarà també el proper programa de la Simfònica. Amb 85 anys, convertirà en energia, dolor i suavitat del concert número 4 per a piano de Beethoven.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals