Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els alumnes del Departament d'Hoteleria i Turisme de l'Institut de Calvià han servit un refrigeri als assistents
La Conselleria d’Educació ha volgut reconèixer l’esforç personal i la trajectòria acadèmica de 37 alumnes del curs 2018-2019 d’Educació Secundària per a persones adultes. 30 dels guardonats són de Mallorca, 3 de Menorca i 4 d’Eivissa.
El conseller, Martí March, destaca la importància dels cursos ESPA per tal d’oferir una segona oportunitat a tots els que, per diferents motius, hagueren de deixar els estudis prematurament.
L’acte s’ha celebrat al Casal Balaguer de Palma. En acabar el lliurament de premis, els alumnes del Departament d’Hoteleria i Turisme de l’Institut de Calvià han servit un refrigeri als assistents.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix