Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Aquest dimecres s'ha celebrat la segona edició dels premis Nit del Turisme
Coincidint amb la celebració, aquest dimecres, Dia mundial del turisme, el Palau de Congressos de Palma ha acollit la celebració d’una gran gala. En aquesta segona edició de la Nit del Turisme s’han reconegut diferents personalitats, iniciatives i empreses del món turístic.
Entre els premiats, destaquen les iniciatives de turisme sostenible del Playa Garden Hotel i Spa i el Save Posidonia Project de Formentera.
Com a personalitat dedicada al sector, s’ha reconegut la feina, esforç i dedicació de José de Luna. L’hoteler, de 80 anys, que va construir el primer gran hotel vacacional al nord de Mallorca, l’hotel Playa Esperanza. També s’ha premiat el camí de Cavalls de Menorca com a experiència turística.
Després de la polèmica d’aquests darrers dies generada arran de les declaracions de Gabriel Escarrer contra l’ecotaxa, el conseller de Turisme, Biel Barceló, ha destacat en el seu discurs, la necessitat de fer feina des del consens i deixar de banda les diferències.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears