Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
La temàtica de les obres que participaven al concurs havien de tenir relació amb la pandèmia i la COVID
A Capdepera s’han lliurat avui, dia de Sant Jordi els premis Ploma de Ferro de narrativa curta. Una edició amb una participació sense precedents, en la qual s’hi han presentat fins a 116 obres.
El premi en la categoria local ha estat per a Carme Sureda. Autora novella que ha presentat una història homenatge a les dones en general i a la seva padrina en particular.
El segon i primer premi ha estat per les autores catalanes Anna Folch i Eva Moreno, dotat amb 400 i 450 euros prespectivament.
Els premis Ploma de Ferro celebren enguany la 28ena edició i s’han convertit en un certamen reconegut, mostra d’això, és que més de 90 obres que hi optaven són d’autors de fora de l’illa, principalment de Catalunya. A l’acte de lliurament ha actuat el grup mallorquí ONADES.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor