La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'exsecretari de Presidència de la Generalitat de Catalunya s'enfronta a 6 anys i 10 mesos de presó
L’exsecretari de Presidència de la Generalitat de Catalunya, Lluís Prenafeta, ha admès haver cobrat comissions del 4% a canvi d’adjudicacions públiques.
Al judici, que se celebra a l’Audiència Nacional contra la trama de corrupció Pretòria, Prenafeta ha dit que això era habitual en el mercat. Ha negat haver recorregut a càrrecs polítics, com Artur Mas, per intermediar davant els empresaris que volien obtenir contractes amb l’administració.
Prenafeta s’enfronta a 6 anys i 10 mesos de presó i a una multa de 14 milions d’euros.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura