Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Amb el nou reglament, les multes per als taxistes han passat de 3.000 a 6.000 euros
Preocupació al municipi d’Eivissa per l’alta incidència de taxistes que donen positiu en els controls policials. Només aquest estiu n’han identificat cinc. Un fet que comporta la retirada del carnet de taxista i multes de fins a 6.000 euros.
Tres positius per drogues i tres per alcohol entre els taxistes del municipi d’Eivissa aquest estiu. La Policia Local ha identificat un total de cinc conductors, un d’ells reincident. Precisament, al darrer control, la Policia Local va aturar dos conductors de VTC que donaren positiu en drogues.
Amb el nou reglament, les multes per als taxistes han passat de 3.000 a 6.000 euros. L’Ajuntament assegura que durant la passada legislatura no es va obrir cap expedient. No només a Vila hi ha problemes, també Sant Josep ha retirat el permís a un taxista que va donar positiu després d’atropellar un ciclista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros