Apunten l'alta incidència de casos a l'illa com a principal causa i no tant pel certificat covid
154
L’exigència d’estar vacunat per entrar a un restaurant va ser ben rebuda per als empresaris de l’hostaleria, però, tot i així, estan preocupats per les cancel·lacions que estan tenint amb vista a la campanya de Nadal. Asseguren que la majoria de anul·lacions són per l’alta incidència. El president de l’Associació de Restaurants de CAEB Menorca, José Bosch, assegura que les reserves estan caient “en picat” amb vista a la campanya de Nadal no tant per l’exigència de presentar el certificat si no per la quantitat de positius que s’estan registrant els darrers dies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa