Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La Plataforma Defensora demana una actuació immediata per evitat que la teulada passi per ull
Els forats a la teulada més propera al carrer Sant Jaume i la panxa que fa ha posat en alerta als veïnats de l’antic Cine Fantasio, que temen que es pugui esfondrar. La queixa veïnal l’ha recollida la Plataforma Defensora, creada després de l’esbucament del sostre del teatre. L’Ajuntament de Sóller, propietari de l’edifici, reconeix el problema i afirma que hi fa feina per resoldre’l.
Mesos enrere un grup de persones vinculades al món del cinema es posaren en contacte amb l’Ajuntament per fer-se càrrec de l’edifici per rehabilitar-lo i tornar-li a donar un ús cultural. Les negociacions encara continuen.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada