Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

A sa Pobla dissabte s'hi farà la festa del Cap de Bou de Talapi amb una major presència policial per evitar les concentracions espontànies
Després d’haver suspès els actes més multitudinaris de les festes populars, els ajuntaments temen que les festes alternatives puguin esdevenir un problema. És per això que aquests dies es fa feina per adoptar mesures de seguretat per evitar que això passi i que les celebracions previstes es desenvolupin sense cap tipus d’incident.
A sa Pobla, dissabte s’hi celebrarà la festa del Cap de Bou de Talapi, enguany però, serà una celebració que es restringirà a dinars en restaurants del poble -algun dels quals ja s’ha suspès- i trobades d’amics i familiars també per dinar. L’Ajuntament, però, vol evitar que les concentracions espontànies generin problemes de seguretat. Per això, dissabte es reforçarà la Policia Local i es disposarà del suport de la Guàrdia Civil.
Una preocupació similar la tenen a Pollença, on enguany la festa de la Patrona es farà en un format d’actes molt reduïts. La supressió dels actes més multidudinaris de les festes s’ha produït arreu, tot i que la Federació d’Entitats Locals de les Balears ha demanat el suport al Govern per evitar la proliferació de festes il·legals que incompleixin la prohibició de dur-les a terme.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui