Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La inflació rècord multiplica els costos empresarials i això se suma a la incertesa per la guerra d'Ucraïna
La guerra d’Ucraïna i la inflació rècord amenacen el que es presentava com una bona temporada a Mallorca. La preocupació dels empresaris davant el descens generalitzat de les reserves ha marcat la jornada hotelera organitzada per Business Club a la Platja de Palma.
Els presidents d’algunes zones hoteleres com Alcúdia-Can Picafort asseguren que això no afecta el calendari d’obertures previst, però altres com els hotelers de Peguera admeten que si les reserves no es recuperen, les obertures s’hauran de retardar. A això, s’hi afegeix el fort increment dels preus de l’energia i els productes alimentaris per culpa d’una inflació del 7,6% al mes de febrer, la més alta en 36 anys.
Davant l’increment dels costos, no tots els empresaris podran apujar preus per evitar les pèrdues. Els que depenen més de la turoperació no ho podran fer, perquè els preus van ser fixats l’any passat.
Segons la Federació Hotelera de Mallorca, la crisi no afectarà el calendari previst d’obertures (44% dels hotels oberts a final de març), però es preveu un increment del cost dels bitllets d’avió que pot perjudicar les Illes. El turoperador TUI assegura que no s’ha notat cap canvi significatiu en les reserves en els principals mercats estrangers, Alemanya i el Regne Unit.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte