Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
La majoria asseguren que saben perfectament qui és el responsable, i no entenen per què no està detingut
La Guàrdia Civil investiga una onada de robatoris de cotxes a Alaró. En els darrers dos mesos han estat sis, i quatre d’ells, en els darrers 15 dies. Els veïnats estan preocupats, i al mateix temps, indignats perquè asseguren que saben qui n’és el responsable.
La zona afectada són els carrers de devora el Teatre d’Alaró. La Policia Local té constància de sis robatoris. Dos al mes d’abril i quatre més en els darrers 15 dies. En algunes ocasions han forçat la porta i han robat objectes de l’interior, i altres vegades s’ha enduit el vehicle i hores més tard, ha estat trobat. En alguns casos en aquest aparcament públic d’Alaró, però també altres pics ha aparegut a Palma. La preocupació entre els residents a la zona va en augment.
I també la indignació. La majoria asseguren que saben perfectament qui és el responsable, i no entenen per què no és detingut. Des de l’Ajuntament, volen enviar un missatge de tranquil·litat, i també de seny.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats