Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
CineCiutat es vol obrir a patrocinadors, mecenes i donacions per emprendre la necessària renovació de les instal·lacions
CineCiutat enfronta una nova etapa amb el repte principal de mantenir oberts els cinemes. Javier Pachón continuarà al capdavant després de ser reelegit pels socis a les eleccions a la junta directiva celebrades ahir. Els 10.000 euros de lloguer de l’espai que ocupen a s’Escorxador ofeguen.
CineCiutat afronta una nova i dificil etapa. Les quotes dels 980 socis actuals NO basten per mantenir obert el cine i els 10.000 euros mensuals de lloguer obliguen els gestors a cercar noves vies de finançament.
Augmentar l’afluència de públic passa per obrir el cinema també a títols comercials i a les noves generacions.
CineCiutat es vol obrir a patrocinadors, mecenes i donacions per emprendre la necessària renovació de les instal·lacions.
A les eleccions celebrades ahir votaren 114 socis que apostaren per la continuïtat de la gestió de Javier Pachón i el seu equip. El futur és incert i s’haurà de veure si, una vegada més, aquestes sales se salven gràcies als que estimen el cinema.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat