Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Si no hi ha una revalorització, aquesta temporada els pagesos podrien deixar d'ingressar 2 euros amb 15 cèntims per quilo de bessó
La forta davallada del preu preocupa pagesos i cooperatives. Si no hi ha una revalorització en les properes setmanes, aquesta temporada deixaran d’ingressar 2 euros amb 15 cèntims per quilo de bessó. Un fet que podria provocar l’augment de l’abandonament dels camps. És per això que demanen al Govern la creació d’una mesa sectorial per contenir aquesta crisi.
La cotització de l’ametla a les llotges nacionals ha caigut en els darrers mesos un 40 per cent. Això suposa que dels 5 euros amb 30 cèntims que es pagava el quilo de bessó ara se situa en els 3 euros i quinze cèntims. És una altra de les conseqüències de la crisi del coronavirus.
Precisament, a les cooperatives, els preocupa que els pagesos deixin a l’arbre les ametles com passava fa uns anys arribant a l’abandonament dels sementers.
Abans que comenci la campanya de recollida d’enguany, demanen al Govern que estableixi noves línies d’ajuda, contenció i promoció pels productors d’ametla. L’excedent que han anunciat que tendran enguany a Califòrnia farà que arribin ametles a baix preu i augmenti la competència amb la local. Des de les cooperatives aposten per diferenciar-la amb el segell de Mallorca.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç