Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Avui hi celebren la festa de l'ametlla per potenciar-ne la venda
Centenars de persones s’han apropat fins l’envelat per conèixer de prop totes les varietats de l’ametlla eivissenca, reconeguda per tenir un sabor més dolç de l’habitual. També han pogut assistir a un taller de rebosteria, tota una festa pensada per posar en valor les virtuts d’aquest fruit sec.
Ara mateix a l’illa només hi ha dues empreses que comercialitzin l’ametlla d’Eivissa, i lluiten per poder sobreviure davant la competència que suposa la importació de l’ametlla de Califòrnia.
Les plantacions d’ametlla al Pla de Corona estan pràcticament abandonades, la seva producció no surt rendible i preocupa la pèrdua imminent d’un paisatge tan emblemàtic.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca