Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Avui hi celebren la festa de l'ametlla per potenciar-ne la venda
Centenars de persones s’han apropat fins l’envelat per conèixer de prop totes les varietats de l’ametlla eivissenca, reconeguda per tenir un sabor més dolç de l’habitual. També han pogut assistir a un taller de rebosteria, tota una festa pensada per posar en valor les virtuts d’aquest fruit sec.
Ara mateix a l’illa només hi ha dues empreses que comercialitzin l’ametlla d’Eivissa, i lluiten per poder sobreviure davant la competència que suposa la importació de l’ametlla de Califòrnia.
Les plantacions d’ametlla al Pla de Corona estan pràcticament abandonades, la seva producció no surt rendible i preocupa la pèrdua imminent d’un paisatge tan emblemàtic.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears