Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El Govern manté que la negociació del REIB continua en marxa i reitera que la intenció és tancar l’acord el mes de novembre, com estava previst inicialment. L’Estat també desmenteix que s’hagi enterrat el REIB. El Ministeri d’Hisenda diu que ja s’han tancat acords en alguns dels punts, i confia que, en les pròximes setmanes, acostarà posicions amb qui a hores d’ara impedeix tancar el document definitiu.
Però les explicacions de Cladera no convencen ni els seus socis de Més i de Podem, que es plantegen seriosos dubtes sobre l’aprovació. El PSIB assegura que les negociacions i el calendari continuen endavant i demana responsabilitat a tots els partits.
Per part seva, l’oposició es mostra preocupat. Ciutadans demana la dimissió de la consellera d’Hisenda i el PP exigeix explicacions i transparència a Francina Armengol.
El president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, ha enviat una carta a la presidenta del Govern on li demana una reunió interinstitucional per saber l’estat actual de les negociacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
El jaleo ha omplert de cavalls, caixers, alegria i molta gent la plaça de la Constitució