Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La historiadora María José López Azorín ha visitat Eivissa per oferir una conferència
L’obra del pintor medieval Roderic d’Osona, autor del retaule de l’església eivissenca de Jesús, va centrar aquest dijous una conferència que forma part de l’exposició que el Consell d’Eivissa dedica aquests dies a la restauració del retaule més antic i valuós de les Pitiüses.
La presentació de l’acabat de restaurar retaule gòtic de l’església de Jesús d’Eivissa ha comptat amb la visita a l’illa de María José López Azorín, historiadora de l’art religiós valencià.
López Azorín ha participat en la conferència “Los Osona, desde una nueva perspectiva”, en què ha explicat la importància d’aquesta peça única d’art medieval. La conferència formava part dels actes al voltant de l’exposició “El retaule de Jesús, història i restauració”, que es podrà visitar a la Sala de Cultura Sa Nostra de Vila fins al 7 de desembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital