Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Les Pitiüses comptaran amb 85 efectius, un avió i un helicòpter
S’ha presentat la campanya d’alt risc d’incendis forestals a les Pitiüses que començarà el pròxim mes de maig fins al 15 d’octubre. Eivissa comptarà amb un avió i helicòpter per a poder accedir de pressa a les zones afectades i 85 efectius.
La Conselleria de Medi Ambient ha explicat que, abans de la temporada de més risc, treballa en la prevenció d’incendis, i des de principi d’any l’Ibanat ja ha intervingut en set incidents. S’ha instal·lat un dipòsit nou a la Mola, a Formentera.
Des del Govern destaquen l’actuació conjunta entre illes i els diferents cossos: bombers del consell, la Unitat Militar d’Emergències i l’Ibanat.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears