L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Un pressupost de 4,3 milions d'euros, que sumat al milió i mig que ja es va invertir a la primera actuació d'urgència, arriba als gairebé 6 milions d'euros.
És un dels projectes en matèria de ports més important d’aquesta legislatura a les Illes. Un pressupost de 4,3 milions d’euros, que sumat al milió i mig que ja es va invertir a la primera actuació d’urgència, arriba als gairebé 6 milions d’euros.
El projecte ja s’ha presentat a entitats i col·lectius relacionats amb el port de Cala Rajada, com són ports i usuaris del club nàutic, que ja han pogut dir-hi la seva. En línies generals, diuen, resol la problemàtica actual.
La remodelació preveu protegir el port del fort onatge reforçant-ne el dic i controlant les aigües interiors; i també la remodelació del trànsit marítim. També els amarraments de les embarcacions.
Està previst que les obres comencin al mes de gener de 2020 i calculen que podran durar dues temporades d’hivern.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues