Apol·lònia Adrover va ser durant 40 anys la cuinera de la família March a la finca de sa Vall, a ses Salines. L’any 2005 es va publicar un recull de les receptes que acostumava a cuinar en una edició de luxe.
Ara, a causa de la demanda del receptari, n’han fet una edició de butxaca més centrada en l’apartat culinari. La presentació s’ha fet avui capvespre a la llibreria Born de Llibres de Palma i ha comptat amb l’autora del llibre, Mariona Ràfols i amb Tomeu Arbona de l’establiment El Fornet de la Soca.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular