El preu del litre de benzina supera els dos euros a la majoria de les estacions de Menorca
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
La zona de Llevant - la Soledat també estrenarà noves instal·lacions sanitàries d'aquí a 3 o 4 anys
178
El barri de Pere Garau de Palma tindrà un nou centre de salut d’aquí a 3 o 4 anys. L’Ajuntament ha cedit un solar al passatge de Son Real, actualment una zona d’oci caní, per ubicar-hi les noves instal·lacions sanitàries.
Allà han presentat els plànols del projecte guanyador. Serà un edifici espaiós amb una cinquantena de consultes i on totes les sales d’espera tindran llum natural i ventilació creuada. Servirà per atendre les prop de 27.000 persones que actualment s’atenen en un centre de salut que ha quedat petit i obsolet.
L’antic espai es reformarà i la intenció és que quedi com a unitat bàsica de salut.
El nou centre de salut costarà 11,7 milions d’euros, el mateix import que un altre espai sanitari que s’ha projectat per a la zona de Llevant – la Soledat. En aquest cas, en un altre solar cedit per l’Ajuntament al carrer de Sant Damas.
Aquest altre centre disposarà d’un Servei d’Urgències d’Atenció Primària, d’una unitat de salut mental i una altra de salut bucodental, a més d’una base del 061 i un aparcament soterrani.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària