Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'obra solidària ha documentat els incidents del 9 d'octubre de 2018 en endavant
Sant Llorenç des Cardassar va acollir ahir capvespre la presentació del llibre “Sa Torrentada”, una obra solidària impulsada per diversos autors que conta el que va passar el 9 d’octubre del 2018 i els dies posteriors des de tots els punts de vista possibles. L’acte de presentació va ser conduït pel periodista Toni Riera.
La idea d’escriure “Sa Torrentada” va sorgir un mes després de les inundacions del Llevant de Mallorca. Cinc dels responsables del web local card.cat impulsaren la idea de documentar el que va passar. El llibre conté un codi QR amb prop d’una hora de vídeos d’abans, durant i després de la tragèdia.
D’altra banda, avui horabaixa a les 19.45 hores hi haurà un concert homenatge interpretat per Unitat de Música de la Comandància General de les Balears i la banda de música de Sant Llorenç. Abans del concert, es dipositarà una corona de flors en memòria de les víctimes.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat