Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El projecte, que està en fase de licitació, preveu la construcció d'un pàrquing soterrat de dues plantes amb capacitat per a més de 500 vehicles
ARCA, el Col·legi d’Arquitectes de les Illes i altres entitats de defensa del patrimoni han redactat un manifest per mostrar la seva oposició al nou aparcament que l’Autoritat Portuària vol construir a Palma.
El projecte, que està en fase de licitació, preveu la construcció d’un pàrquing soterrat de dues plantes amb capacitat per a més de 500 vehicles i que s’ubicaria a 50 metres de la Llotja.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment