Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

El líder del PP, Biel Company, exigeix la dimissió immediata de Francina Armengol
El Partit Popular exigeix la dimissió immediata de Francina Armengol, després que el propietari d’un bar de Palma, Hat Bar, que va ser denunciat per la Policia per incomplir l’horari de tancament, la va ubicar al seu local el passat dia 7 d’octubre. El Govern ja ha emès un comunicat en què assegura que la presidenta va sortir de l’establiment al voltant de la 01.00 hores.
L’acusació d’incompliment de la normativa per part de la presidenta del Govern, Francina Armengol, esclatava aquest dimecres al Parlament. Durant el debat de política general, el líder del PP balear, Biel Company, ho va deixar caure, sense assenyalar-la directament.
En l’acta de tancament del Hat Bar que va efectuar la policia local de Palma, i que aquest dijous matí ha avançat el diari Última Hora, el propietari situa la presidenta Armengol dins el local. Biel Company no s’ha torbat a demanar la seva dimissió perquè considera que els presumptes fets demostren la seva irresponsabilitat i cinisme.
Mentre que no arribava cap resposta per part de presidència, la consellera d’Hisenda, Rosario Sánchez, ha estat demanada per aquesta qüestió en la roda de premsa sobre el sostre de despesa dels pròxims pressupostos autonòmics.
La resposta de Presidència ha arribat a les 13.30 hores en forma de comunicat. Al document es detalla que la presidenta es va reunir en un sopar de feina amb cinc persones del seu equip, entre els quals alguns consellers, el director general de Comunicació i el seu cap de gabinet.
Després alguns d’ells i la presidenta entraren al bar però, afirmen, en sortiren al voltant de la 01.00 h. L’Executiu nega que la presidenta fos dins l’establiment quan la Policia hi va actuar. Explica que eren a l’exterior perquè el director de Comunicació del Govern va patir un desmai per una medicació d’ansietat laboral, un incident que ha corroborat el propietari del bar. Presidència en lamenta els fets i la seva utilització amb finalitats partidistes.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi