CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els objectes confiscats en l'operació s'exposaran a la caserna de Felantix entre el 5 i el 8 de març
Aquest dimecres han declarat al jutjat els vuit detinguts dilluns en l’operació ‘Invernàlia’, dos d’ells ja en presó preventiva. Després de setmanes de seguiments, la Guàrdia Civil va escorcollar diversos habitatges a Felanitx per desarticular una presumpta banda criminal de robatoris a cases de Vialfranca, Porreres, Campos, Santanyí i Manacor, entre d’altres municipis. Els acusen d’una vintena de robatoris, alguns amb violència.
Durant l’operatiu trobaren telèfons, televisors, joies, drogues i armes reals i de fogueig. Als vuit detinguts els imputen una vintena de robatoris.
Els objectes confiscats s’exposaran a la caserna de Felantix entre el 5 i el 8 de març per a que aquells que hagin patit un robatori puguin anar a reconèixer possibles pertinences.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició