Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Jutjat d'Instrucció número 2 d'Inca també ha ordenat presó provisional comunicada i sense fiança pel tres assaltants
96
El Jutjat d’Instrucció número 2 d’Inca en funcions de guàrdia ha ordenat presó provisional comunicada i sense fiança per al propietari de la finca d’Inca i els tres assaltants.
El propietari de la finca d’Inca i els assaltants han passat a disposició judicial aquest dissabte, després d’haver estat arrestats per la Guàrdia Civil per l’intent de robatori en una propietat del camí de Can Batle, als afores de la localitat.
Tot va succeir dijous passat quan quatre homes varen accedir a una finca a través d’un forat que ells mateixos varen fer a la reixa que protegia el solar. Se sospita que volien robar marihuana. Un cop dedins, el propietari els va sorprendre. Duia una destral i va aconseguir agafar el ganivet que duia a la mà un dels lladres. Després va apunyalar un dels assaltants fins a sis vegades i li va causar dues ferides mortals a la zona del tòrax. La víctima, que tenia 33 anys, encara podia caminar i va sortir de la finca però al cap de pocs minuts va caure i va morir. Un segon assaltant també va resultar ferit i un tercer va poder fugir en cotxe. Aquests dos joves, de 23 i 29 anys, van ser detinguts i el propietari de la finca també va ser detingut per presumpte homicidi. És vigilant de seguretat i té 49 anys.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat