Passen a disposició judicial els quatre individus acusats de cometre nombrosos robatoris a xalets de Mallorca
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
L'home va ser detengut el passat 18 de març per la Guàrdia Civil
Imatge enregistrada pel programa d'IB3 Televisió, Ara Anam.
353Presó provisional sense fiança per maltractar la seva dona i els seus fills a Maria de la Salut. La Guàrdia Civil va detenir la setmana passada a un home, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar en la localitat de Maria de la Salut.
El passat dia 18 del present mes, agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Santa Margalida, eren informats per part d’una treballadora dels serveis socials de l’Ajuntament de Maria de la Salut sobre una dona a la qual assisteixen. La dona li havia manifestat patir maltractaments per part del seu marit cap a ella i els seus tres fills menors a més de rebre un ferri control per part d’aquest.
Per tot això i després de prendre manifestació a la víctima, l’horabaixa del 18 de març, una patrulla de la Guàrdia Civil, acompanyada per la Policia Local de la localitat de Maria de la Salut, es traslladaven al domicili i procedien a la detenció de l’home de 59 anys i d’origen algerià.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar