Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Un facultatiu sanitari que havia d'administrar la medicació a la pacient va trobar el seu home que l'agafava del coll i l'estrenyia amb força
Agents de policia condueixen l'home detengut. \ Policia Nacional
141Presó provisional per a un home de 65 anys detingut aquest cap de setmana per intentar estrangular la seva dona a l’habitació d’un centre hospitalari de Palma.
Els fets varen ocórrer dissabte capvespre, al voltant de les 19.30 hores. Un facultatiu sanitari que havia d’administrar la medicació a la pacient va trobar el seu home que l’agafava del coll i l’estrenyia fortament.
El professional sanitari va acudir a l’auxili de la dona mentre l’home abandonava l’habitació, per la qual cosa es va avisar els serveis de seguretat, que no van poder localitzar-lo. L’home va ser arrestat més tard prop de ca seva. Ara l’investiguen per intent d’homicidi.
La dona estava molt afectada i va comentar als agents de la Policia Nacional que van acudir al lloc que el seu marit havia intentat escanyar-la agafant-la per darrere del coll, i deixant-la sense respiració, fins que va ser sorprès pel facultatiu sanitari. La dona va afegir que en diverses ocasions el seu marit l’havia amenaçat.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat