Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'acusat va asfixiar la víctima fins al punt de fer-li perdre el coneixement
Fotografia d'arxiu de la Policia Nacional
276Ingressa a presó un home acusat d’un presumpte delicte de maltractament a la seva parella el passat dilluns a Ciutadella. Van ser els serveis sanitaris qui van advertir la policia d’un possible delicte de violència de gènere quan la víctima va acudir al centre hospitalari per ser atesa pels cops rebuts.
Els agents van aleshores detenir l’home de vint-i-set anys a prop del seu domicili. Segons la policia, l’acusat hauria colpejat la víctima fins al punt de requerir ingrés hospitalari, a més de propinar-li vexacions i insults continuats. Durant les agressions, la víctima va perdre el coneixement a conseqüència de l’asfíxia.
Diversos testimonis van manifestar que el maltractament s’havia produït inclús durant l’embaràs de la dona. Una vegada detingut, l’home va ser posat a disposició judicial i s’ha acordat el seu ingrés a presó a més d’altres mesures preventives.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial