Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Ha ingressat al centre penitenciari de Maó aquest dimarts migdia
142
Presó provisional, comunicada, i sense fiança per al presumpte responsable d’apunyalar, amb una arma blanca, un menor de 16 anys al port de Maó. Ha ingressat al centre penitenciari de Maó aquest dimarts migdia, després d’haver prestat declaració als jutjats de Maó. Està acusat de ferir-lo de gravetat durant una discussió que va tenir lloc la matinada del passat diumenge a la zona del port de Maó.
Segons fonts policials, el jove de 23 anys va apunyalar el menor d’edat, amb una navalla, a la zona d’abdomen. El ferit va ingressar a l’hospital Mateu Orfila i ja ha rebut l’alta hospitalària. L’advocat del detingut ha explicat que el seu client havia begut i també pres substàncies psicotròpiques.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes