Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
En l'operació intervingueren una pistola elèctrica i una escopeta de caça i detingueren 5 persones
96
El jutge ha enviat a presó de manera provisional a 3 dels 5 detinguts en l‘operació antidroga de Palma centrada en la producció massiva de marihuana que es va dur a terme aquest dimecres.
Agents de la Policia Nacional en col·laboració amb la Policia Local de Palma han duit a terme una operació antidroga contra el ‘Clan del Cauta‘. S’han detingut cinc persones espanyoles d’entre 30 i 55 anys. La investigació va conduïr als agents a 4 habitatges de les barriades de Son Gotleu i de la Soledat Nord on hi va fer escorcolls.
Tres dels pisos escorcollats estaven destinats a la producció massiva de marihuana amb capacitat per abastir de manera continua el mercat negre. Els agents intervengueren més de 500 plantes en diferents estadis de creixement. En els escorcolls també intervingueren una pistola elèctrica i una escopeta de caça i detingueren 5 persones. El jutge ha decretat presó provisional per a 3 d’ells. Se’ls acusa de pertinença a grup criminal, tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes i d’estar connectats a la xarxa elèctrica de manera fraudulenta.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores