Varen discutir perquè la víctima tenia un deute econòmic amb l'agressor
158
El jutge decreta presó provisional comunicada i sense fiança per a l’home de 27 anys detingut divendres passat com a presumpte autor de la mort a ganivetades d’un altre home de 37 a Platja de Palma. El detingut ha estat traslladat ja al centre penitenciari es de l’hospital de Son Espases, on ha estat intervingut d’una lesió que es va fer durant l’agressió.
Discussió per un deute econòmic
Els fets varen ocórrer divendres al carrer del Llaüt, en una zona de locals d’oci nocturn. Els dos homes es trobaven en un bar quan varen començar a discutir. Després, van sortir al carrer i es van barallar. Un amic de la víctima va explicar a IB3 Notícies que el motiu de la discussió és que devia 1.000 euros a l’agressor en concepte de droga. L’autor de l’homicidi va ser detengut allà mateix. L’home apunyalat, igual que l’agressor, era alemany i resident a l’illa.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors