Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Els altres dos detinguts han quedat en llibertat amb càrrecs
143
Presó provisional per a un dels tres detinguts per la Guàrdia Civil durant la darrera operació contra el tràfic de drogues que s’ha duit a terme aquesta setmana a Mallorca i la península. Així ho ha decretat la jutgessa de guàrdia d’Inca, on aquest divendres, han declarat. Els altres dos detinguts han quedat en llibertat amb càrrecs.
Recordem que dins el marc d’aquesta operació, de nom “Babadu”, varen detenir a un totals de 33 persones. 10 d’elles a Mallorca, i 7, quedaren en llibertat aquest dijous després de declarar davant els investigadors de la Guàrdia Civil. La resta de detencions es produiren a Lleida, Barcelona i Osca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania