Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
L'advocada de la família de la jove ha dit que l'objectiu és trobar el cos, després de què l'acusat confesàs haver-lo esquarterat
Presó provisional i sense fiança. És el que ha decretat el jutge de guàrdia per a José Ignacio Palma, el detingut amb relació a la mort de Marta Calvo.
Des dels jutjats d’Alzira ha estat conduït a la presó. El detengut s’ha acollit al dret a no declarar. I el seu advocat ha negat la comissió del delicte d’homicidi i ha assegurat que va ser un accident, com ja havia afirmat el detingut davant la Guàrdia Civil.
L’advocada de la família de la jove ha dit que l’objectiu és trobar el cos, després de què l’acusat confesàs haver-lo esquarterat i llançat a diversos contenedors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat