Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La jutgessa encara no els imputa cap delicte en concret
Els cinc detinguts han abandonat la seu judicial dins un furgó de la Guàrdia Civil pels volts de les sis i mitja de la tarda.
Abans han testificat davant la jutgessa Carmen Robles, que ha ordenat presó provisional sense fiança per a tots cinc.
Avui dematí hem conegut que hi havia un quint detingut per la desaparició de Nuria Ester Escalante, la dona alacantina de 52 anys de la que no es tenen notícies des del passat 31 d’octubre.
Tot i que els detinguts dormiran avui al centre penitenciari d’Eivissa, no se’ls imputa encara cap delicte concret.
Sota secret judicial segueix la investigació per a trobar Nuria Escalante.
Encara no s’han obtingut resultats de la sang trobada a la casa okupa de Sant Antoni on la desapareguda va dormir uns dies.
Sense informar de en quines zones, des de la Benemèrita han explicat que segueixen rastrejant l’illa per resoldre aquest cas.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19