CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La Guàrdia Civil investiga la implicació d'un tercer home.
Presó provisional sense fiança per als dos detinguts acusats presumptament de perpetrar robatoris amb força a habitatges de Formentera. Estan acusats també de recaptació i violació de domicili.
La Guàrdia Civil també investiga la implicació d’un tercer home. S’han recuperat diversos objectes que havien estat sostrets, sobretot aparells electrònics, alguns dels quals ja han estat tornats als seus propietaris.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició