Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La jutgessa de l'Audiència Nacional ho ha dictat en cosiderar que existeix risc de fuga a més de destrucció de proves
L'expresident del FC Barcleona, Sandro Rosell, en una imatge d'arxiu. / EFE
274La jutgessa de l’Audiència Nacional Carmen Lamela ha dictat presó sense fiança per a l’expresident del FC Barcelona Sandro Rosell, detingut per un presumpte blanqueig de 15 milions d’euros de drets de la selecció brasilera, en considerar que existeix risc de fuga, de destrucció de proves i reiteració delictiva.
En una interlocutòria, la magistrada també ha dictat l’ingrés a la presó de l’advocat i polític andorrà Joan Besolí, al qual se li atribueix la creació d’empreses al Principat d’Andorra amb les quals es va blanquejar els diners.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions