Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
El presumpte autor de l'homicidi es trobava en llibertat amb càrrecs per decisió judicial
A Eivissa s’ha conegut aquest dilluns l’entrada en presó del conductor de 23 anys que va atropellar i va matar el ciclista Dani Viñals fa un mes.
El presumpte autor de l’homicidi es trobava en llibertat amb càrrecs per decisió judicial des del passat 1 de maig, dos dies després de l’accident que va posar fi a la vida de Viñals, un eivissenc de 34 anys.
Ara, però, després que l’Audiència Provincial ha decidit acceptar l’apel·lació presentada per la Fiscalia, ha ingressat al centre penitenciari de l’illa en espera de judici.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros