Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els lladres també haurien participat a altre robatori a la mateixa casa fa 3 mesos
Ingressen a presó els tres detenguts per l’assalt de Porreres. Se’ls imputa un delicte de robatori amb violència en casa habitada. Al germà del lladré que morí durant l’assalt la jutgessa també li imputa un presumpte delicte de lesions per l’agressió al propietari de la casa.
Durant l’interrogatori, que ha acabat a altes hores de la matinada, els detenguts han donat detalls de la seva participació en aquest assalt i un d’ells ha confessat que també varen participar al robatori que es va cometre el desembre al mateix habitatge. A més, han reconegut que el dia dels fets duien passamuntanyes i anaven armats amb potes de cabra.
El germà de l’assaltant mort ha al·legat que va colpejar el propietari de la casa perquè va matar el seu germà. Però la família de l’home manté que ell va disparar després de ser agredit. El jove també diu que varen ser els veïns de Campos els que els varen contractar, a ell i al seu germà, per cometre l’assalt.
Mentrestant, el propietari de la casa continua ingressat a l’hospital de Manacor. Té una vèrtebra rompuda i és possible que l’hagin d’intervenir. No serà interrogat fins que no li donin l’alta hospitalària, i el seu testimoni serà clau per acabar d’esclarir els fets.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols