Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els investigats, que li van vendre drogues hores abans de la seva mort, han passat aquest dimarts a disposició judicial
Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
52El jutge de guàrdia ha dictat aquest dimarts ordre de presó per un dels dos presumptes traficants detinguts per l’homicidi imprudent d’un jove de 20 anys a Maó.
Es tracta d’un veí de Ferreries, de nacionalitat espanyola, que ja ha ingressat al centre penitenciari de Maó, però que podrà evitar passar més hores a presó si paga una fiança de 6.000 euros. L’altre detingut, marroquí i també resident a Ferreries, ha estat posat en llibertat amb càrrecs i amb la imposició de mesures cautelars.
Tots dos han passat a disposició del Jutjat número 3 de Maó després d’haver estat detinguts dissabte passat a Ferreries, arran dels escorcolls duits a terme per la Policia Nacional. Romanen investigats per l’homicidi imprudent del jove de 20 anys a qui, hores abans de la seva mort, van vendre droga en el port de Maó.
En el decurs dels escorcolls, es van confiscar 23 pastilles semblants a les que presumptament van vendre al jove mort, així com substància en pols i 13 píndoles de “cristal“, divers material informàtic, telèfons mòbils i 2.000 euros en metàl·lic.
Les investigacions, que han permès desarticular aquest punt de venda de drogues sintètiques al port de Maó, es van iniciar dissabte mateix, després que el jove que les va consumir fos ingressat d’urgència a l’hospital Mateu Orfila, on va morir hores després.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca