Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
L'Ajuntament no demanarà cap préstec bancari i amortitzarà els vuit milions de deute
L’Ajuntament d’Eivissa incrementa els pressuposts per a l’any 2018. Arriben a una xifra històrica: 58 milions d’euros. Per primera vegada en anys, l’ajuntament d’Eivissa no demanarà enguany cap préstec bancari i és que la seva intenció és sanejar els comptes i amortitzar els 8 milions d’euros de deute abans que acabi la primavera.
Tot i així, el proper any el consistori disposarà de 58 milions d’euros, un 1,4 per cent més que al 2017. El capítol inversions també augmenta, concretament en un milió i arriba fins als set.
La partida més important, se l’emporta la construcció de la futura Casa de la Música, un projecte que es preveu que estigui enllestit el 2019. En segona posició es troba la reforma del passeig de Ses Figueretes, amb 800.000 euros pressupostats per a l’any que ve.
A banda d’un augment salarial de l’1,5 per cent pels treballadors municipals, no hi haurà altra variació pel que fa al personal. Lamenten que la legislació nacional no els permeti augmentar la plantilla. Diuen que farien falta uns 25 funcionaris més. Tampoc hi haurà canvis en els impostos municipals, adequats i similars, segons han dit, a altres ciutats de la mateixa mida.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario