La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El preu de les úniques cases disponibles és cinc vegades superior a l'habitual
A un mes i mig de l’inici de les festes de Sant Joan, a Ciutadella, els hotels ja han penjat el cartell de “ple”.
La majoria, han tancat fa mesos les vendes per aquest periode. També han quedat esgotades les opcions de lloguer de cases o apartaments.
Les del carrer Santa Clara o de sa Font, són les més sol·licitades, però no aptes per a totes les butxaques: la majoria demana mínim 1.000 euros per vespre.
La plataforma Airbnb tampoc ofereix una alternativa assequible. L’ocupació dels pisos de lloguer arriba al 94% a Ciutadella, i el preu és fins a cinc vegades superior que qualsevol altre dia de juny. De fet, la ciutat estarà tan plena que l’ajuntament ha hagut d’allotjar els policies tutors al Mercadal.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura