Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Trobar un pis per manco de 700 euros és gairebé impossible
Acaba la temporada alta però els preus del lloguer no davallen. Agents immobiliaris asseguren que la tendència tradicional que convertia el mes d’octubre en un bon mes per cercar lloguer, ja no es compleix.
Alejandro fa més d’un any que cerca pis. Està casat, té dos fills i voldria un habitatge de tres habitacions. El seu pressupost és de 600 euros com a màxim i no troba res. De moment viu amb la família a ca la seva sogra, però voldria una llar pròpia.
Des del sector immobiliari asseguren que amb la pujada dels preus, ara és més barata la mensualitat d’una hipoteca, que no pas d’un lloguer.
Fa només dos anys, a partir d’aquestes dates quan la temporada turística acabava, els lloguers també baixaven. Una tendència que ja no es compleix.
Els propietaris tenen llibertat per treure al mercat els habitatges al preu que consideren, però trobar un pis per manco de 700 euros és gairebé impossible. Per això, hi ha inquilins que lloguen amb més habitacions de les que necessiten, i en relloguen qualcuna. Una pràctica il·legal, però que s’està fent.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €